loading...

دانلود آهنگ جدید ریمیکس جدید

دانلود آهنگ دوست دارم ولی چرا نمیتونم ثابت کنم سون باند

دانلود آهنگ دوست دارم ولی چرا نمیتونم ثابت کنم

ممد بازدید : 129 پنجشنبه 11 بهمن 1397 : 17:50 نظرات (0)

دانلود آهنگ «دوست دارم ولی چرا نمیتونم ثابت کنم» از گروه سون قابل دریافت است.

بهدانلود آهنگ دوست دارم ولی چرا نمیتونم ثابت کنم گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «شاید می‌خوای این همه عشق بمونه تو دل خودم/  دلت می‌خواد دیگه بهت نگم که عاشقت شدم /  کاش توی چشمام می‌دیدی کاشکی اینو می‌فهمیدی/ بگو چطور ثابت کنم که تو بهم نفس می‌دی».
 
حتما این روزها این قطعه عاشقانه «گروه سون» را از تلویزیون به بهانه پخش سریال «زمانه» شنیده‌اید.
 
در ادامه، می‌توانید فایل صوتی این آهنگ را دانلود کنید و بشنوید.
 
 
00:00 04:37
 
 
 
 انتهای پیام/
 
منبع : yjc
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 593
  • بازدید کلی : 4,181